Πληροφορίες Αποστολής και Παραλαβής

 

1) Παράδοση στο Χώρο σου με Courier

 

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα https://www.wheelmania.gr συνεργάζεται με αξιόπιστες εταιρίες ταχυμεταφορών για την παράδοση των παραγγελιών στο χώρο σας σε όλη την Ελλάδα. Οι παραδόσεις  για όλη την  Ελλάδα διεκπεραιώνονται μέ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.

 

2) Παράδοση με Μεταφορική εταιρεία

 

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ζυγίζει πάνω από 15 κιλά ή απαιτείται ιδιαίτερη μεταχείριση κατά τη μεταφορά της, θα αναθέσουμε σε μια μεταφορική εταιρεία συνεργαζόμενη με εμάς, να την παραδόσει στον χώρο σας.

 

3) Παραλαβή από Κατάστημα Wheelmania

 

Οποιαδήποτε παραγγελία, ανεξαρτήτου κόστους και βάρους, μπορείτε να την παραλάβετε ΔΩΡΕΑΝ από το κατάστημα μας. Όταν η παραγγελία φτάσει στο κατάστημα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να περάσετε να την παραλάβετε. Για το λόγο αυτό είναι σημαντική η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας που συμπληρώνετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

 

Δωρεάν Αποστολές

 

Οι παραγγελίες αξίας άνω των €150,00 αποστέλλονται δωρεάν. Για παραγγελίες αξίας μικρότερης των €150,00 υπάρχει χρέωση μεταφορικών που ξεκινά από τα €6,00 και διαμορφώνεται ανάλογα με την διεύθυνση παράδοσης, το βάρος και τον όγκο των προϊόντων.Εξαιρούνται τα πολύ ογκώδη αντικείμενα όπως τα ποδήλατα. Το σύστημα υπολογίζει και σας ενημερώνει για την αξία των μεταφορικών κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

 

Χρόνος Παράδοσης

 

Παραδόσεις εντός Αττικής διεκπεραιώνονται εντός 24h, αρκεί να γίνουν μέχρι τις 11:30 π.μ. Παραγγελίες που αποστέλλονται στην υπόλοιπη Ελλάδα, παραδίδονται εντός 36 ή 48 ωρών. Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες, όπως απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Στους χρόνους παράδοσης δεν προσμετρούνται σαββατοκύριακα και αργίες.

 

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη. Η εταιρία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχών ζημιές που θα προκληθούν κατά την μεταφορά.

 

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

 

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Όλα τα προϊόντα μας είναι εισαγωγής. Συνεπώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά, με αποτέλεσμα να μην αφιχθεί στις αποθήκες μας στο χρόνο που υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου κάποιο προϊόν να μην υπάρχει στο υπολογιζόμενο στοκ. Στην περίπτωση αυτή κάποιος από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών και εκτός Ελλάδος. Στην περίπτωση αυτή ο τρόπος και τα έξοδα αποστολής καθορίζονται κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία μας.